۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی توسط کمیته امداد توزیع می شود

زارع با اشاره به ابلاغ اعتبارات اشتغال زایی کمیته امداد، گفت: ۱۸ هزار میلیارد و ۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان و دهک های پایین استان اصفهان پیش بینی و توزیع خواهد شد.

«کریم زاع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به توزیع تسهیلات اشتغال زایی در بین نیازمند و اقشار خاص کشور، اظهارداشت: امسال بر اساس سیاست های دولت توزیع این اعتبار به کمیته امداد واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود:‌18 هزار میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان و دهک های پایین استان اصفهان پیش بینی و توزیع خواهد شد که بخشی از آن تاکنون انجام شده و مابقی در حال انجام می باشد.

 

وی با بیان اینکه این تسهیلات قرض الحسنه و از وام های ضروری بانک ها به حساب می آید، تصریح کرد: سقف اختصاص تسهیلات یک میلیارد ریال بوده و بر اساس ظرفیت کار، تولید و اشتغال میزان آن توسط کارشناس مشخص می شود.

زارع با بیان اینکه این اعتبار نسبت به سال گذشته رشد داشته، خاطرنشان کرد: اعتبار سال گذشته پنج هزار و 400 میلیارد ریال بود که بیش از 16 هزار و 300 فرصت شغلی ایجاد کرد.

وی یادآورشد: امسال تعهد اشتغال کمیته امداد استان اصفهان از کلیه ردیف های اعتباری و تسهیلاتی بالغ بر 32 هزار نفر است.

زارع اشتغال زایی را برای خودکفایی، کمک به معیشت و خروج از مشکلات مالی زندگی مهم خواند و گفت: کاهش وابستگی به منابع و نهادهای حمایتی از دستاوردهای مهم اشتغال زایی است.

 

کد خبر 1206235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha