صدور پنج برابری  گذرنامه در استان اصفهان نسبت یه سال گذشته

سرهنگ اسماعیلی گفت: از تیرماه امسال تاکنون میزان درخواست گذرنامه و صدور این مدرک در مقایسه با سال گذشته پنج برابر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،‌ سرهنگ «محمد حسن اسماعیلی« در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی اربعین امسال اظهارداشت: پس از دو سال شرایط سخت کرونایی امسال شاهد حضور حماسی مردم در این مراسم معنوی خواهیم بود که مراجعات اخذ گذرنامه افزایش یافته است.

 

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان افزود: از تیرماه امسال مردم استان با پیش بینی سفر به عتبات عالیات به دنبال اخذ گذرنامه رفته اند که جهش بالایی در صدور این مدرک داشته ایم.

 

وی با بیان اینکه امسال 235 هزار گذرنامه در استان اصفهان صادر شده، تصریح کرد: از تیرماه امسال تاکنون میزان درخواست گذرنامه و صدور این مدرک در مقایسه با سال گذشته پنج برابر شده است.

 

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: یکصد دفتر پلیس +10 در سراسر استان اصفهان روزانه بالغ بر یکصد تا 150 مورد درخواست صدور گذرنامه را ثبت و مدارک متقاضیان را تحویل می گیرند.

 

وی صدور و تحویل گذرنامه را پنج روزه اعلام کرد و اذعان داشت: عدم آدرس صحیح باعث تاخیر در رسیدین آن به دست متقاضیان می شود.

 

سرهنگ اسماعیلی خاطرنشان کرد: برای صدور گذرنامه متقاضیان تلاش نیروها بکار گرفته شده و در صدور نیاز ساعات کاری دفاترر پلیس +10 افزایش می یابد.

کد خبر 1206256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha