آزادگان در دوران اسارت با قدرت و استقامت به تبلیغ دین و تبیین آرمان های دفاع مقدس پرداختند

فرماندار شهرستان ورامین گفت: آزادگان در دوران اسارت با قدرت و استقامت به تبلیغ دین و تبیین آرمان های دفاع مقدس پرداختند و در این راه سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، شب گذشته و به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به میهن اسلامی ،آئین تجلیل و تکریم از آزادگان غیور شهرستان ورامین با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ورامین و جمعی از روئسای ادارات و نهادها در شهرستان ورامین برگزار شد .

 

مجید درویشی  فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با اشاره به رشادت های آزادگان در دوران دفاع مقدس و تاسی این عزیزان به حضرت زینب کبری سلام علیها گفت :آزادگان دفاع مقدس به تأسی از حضرت زینب کبری با رشادت ها و دلاوری ها و شرایط بسیار سخت و شکنجه های بسیار در دوران اسارت نه تنها از آرمان های انقلاب دست نکشیدند بلکه با قدرت و مستحکم از آن دفاع و به تبلیغ و تبیین این آرمانهای مقدس پرداختند و در این راه با سختی های فراوان مواجه شدند و سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

 


وی افزود :همانطور که کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود خیلی از جلوه ها و ایثارگری های رزمندگان در دفاع مقدس میماند اگر آزادگان نبودند.

 


معاون استاندار تهران در پایان اظهار کرد :از رشادت های خانواده های آزادگان نیز نباید به راحتی گذشت که با فداکاری و سختی فراوان این دوران را گذراندند و باید همه‌ی ما باید قدردان زحمات این خانواده ها و آزادگان باشیم.

کد خبر 1206274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha