بهترین نوع خدمت به فرد و جامعه، آموزش قرآن کریم است

حجت الاسلام محمدی بابیان اینکه قرائت قرآن باعث معنویت، نورانیت و بصیرت در قلب انسان می‌شود گفت: بهترین نوع خدمت به فرد و جامعه، آموزش قرآن کریم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «علی محمدی» در آیین تجلیل از برگزیدگان کلاس های قرآن کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» که در مسجد و حسینیه حضرت رقیه (س) شهر وردنجان برگزار شد، اظهار داشت: تلاوت آیات این کتاب الهی نورانیت قلب انسان را در پی دارد.

 

امام جمعه وردنجان در ادامه بابیان اینکه بهترین راه برای رسیدن به تکامل و اوج معرفت و شناخت دین و صراط مستقیم تلاوت قرآن و عمل کردن به قرآن است افزود: وقتی قرآن تلاوت می‌شود فرشتگان از سوی خداوند متعال بشارت بهشت را برای شرکت کنندگان در جلسه قرآن می دهند.

 

وی پناه بردن به قرآن کریم را راه نجات بسیاری از مشکلات خواند و گفت: کسی که با قرآن مانوس باشد خداوند نور ایمان، نور معرفت و نور عنایت را در دل او قرار می‌دهد که با این نور می‌تواند راه هدایت و نجات را خود را پیدا کند.

 

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: قرائت قرآن کریم و اجرای طرح تلاوت نور موجب نازل شدن رحمت الهی و یکی از برنامه‌ های با ارزش و سازنده کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

امام جمعه وردنجان بابیان اینکه قرائت قرآن باعث معنویت، نورانیت و بصیرت در قلب انسان می‌شود گفت: بهترین نوع خدمت به فرد و جامعه، آموزش قرآن کریم است.

 

وی عمل به قرآن را موجب سعادت انسان‌ها برشمرد و بابیان اینکه نگاه به قرآن از نظر اندیشمندان، عبرت ‌آموز بودن آن است افزود: قرآن کریم کتابی است که می‌تواند ظلمت ‌های جهل و مشکلات انسان ‌ها را برطرف کند و بهترین راه استفاده از این کتاب هدایت، خواندن، تدبر، تفکر در آیات و نهایتا عمل به آن است.

 

حجت الاسلام محمدی اعلام کرد: خواندن زیاد قرآن باعث فهم و درک بیشتر انسان می‌شود، قرائت قرآن باعث معنویت، نورانیت و بصیرت در قلب انسان می‌شود و بهترین نوع خدمت به فرد و جامعه، آموزش قرآن کریم است.

 

کد خبر 1206281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha