اجرای طرح اوقات فراغت موجب جذب نسل جوان به سمت قرآن شده است

نفر بابیان اینکه اجرای طرح اوقات فراغت موجب جذب نسل جوان به سمت قرآن شده است گفت: کلاس آموزش قرآن طرح تابستانه بچه های مسجد با حضور نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» در مسجد جامع شهر سفیددشت برگزار می شود.

«سميه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت موجب جذب نسل جوان به سمت قرآن شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: کلاس آموزش قرآن طرح تابستانه بچه های مسجد با حضور نوجوانان به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» در مسجد جامع شهر سفیددشت برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: به منظور برنامه ریزی و پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، طی هماهنگی با مراکز فرهنگی و هنری کلاس های آموزشی این طرح در تابستان برگزار می شود.

 

نفر افزود: استقبال گسترده ای از این کلاس ها شده است، به طوری که از ابتدای تابستان امسال تاکنون بیش از یکصد نفر از جوانان و بزرگسالان در کلاس های رایگان آموزش روخوانی قرآن شرکت کرده اند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسجد جامع شهر سفیددشت ادامه داد: هدف از برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توانا ساختن عامه مردم بر تلاوت درست و بدون غلط و حفظ زبان از اشتباه در خواندن کتاب الهی است.

 

نفر تصریح کرد: در این راستا نیز دوره‌های تربیت آموزشیار روخوانی روانخوانی، تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و... برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: این کانون علاوه بر فعالیت در زمینه آموزش قرائت و حفظ، در جهت گسترش و نشر معارف قرآنی، دوره های آموزش مفاهیم قرآن کریم، تفسیر، سبک زندگی و تربیت قرآنی را جزو اولویت های کاری خود، قرار داده است.

 

نفر با بیان اینکه قرآن کریم در تمام مراحل زندگی راه گشای انسان است و انسان را به بالاترین درجات کمال و رستگاری هدایت می کند گفت: یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری وفا مسجد جامع روستای شوراب کبیر در طول سال برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم است.

 

کد خبر 1206315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha