بخشی از برنامه های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در استان کرمان اعلام شد

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان کرمان مهمترین برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام حسین سازندگی، چهارشنبه(۲۶ مرداد) در نشست ستاد استانی اربعین گزارشی از فعالیت های کمیته فرهنگی آموزشی این ستاد ارائه کرد و گفت: همه موکب های استان علاوه بر مبلغ، مبلغه هم خواهند داشت.

 

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین استان کرمان از برگزاری پیش همایش بین المللی " اربعین و سربازان مقاومت" در کربلای معلی و قبل از اربعین خبر داد و افزود: در این همایش ۱۶ نفر از اساتید استان و در کنار آن اساتیدی از یمن، لبنان ، نجف و کربلا حضور دارند.

 

وی از برگزاری همایش اصحاب رسانه با محوریت موضوع اربعین در کرمان خبر داد و اضافه کرد: برنامه ریزی شده تا زیارت اربعین ۱۸ ماه صفر در تمام ادارات و نهادها قرائت شود باتوجه به اینکه پنج شنبه ها در استان تعطیل است.

 

حجت الاسلام سازندگی یکی دیگر از اقدامات کمیته مذکور را اشتراک گذاری احادیث روزانه از  ۱۱ محرم در فضای مجازی دانست و افزود: تا کنون هیچ اداره و روابط عمومی در این گروه شرکت نکرده تا این احادیث را در کانال های خود به اشتراک بگذارند.

 

وی ادامه داد: در همین کانال برنامه های متنوعی از جمله قرائت روزانه یک آیه با صوت، اشتراک گذاری نکته هایی از باید ها و نباید ها، نظرات علما و ...انجام می شود و در همین گروه شعارهای اربعین ارسال جهت چاپ و مزین کردن ادارات ارسال می شود.

 

حجت الاسلام سازندگی حفظ سوره واقعه توسط زائرین اربعین، طراحی و چاپ نشان سینه مزین به شعار اربعین امسال برای توزیع در موکب ها و...را از دیگر برنامه های کمیته آموزشی عنوان کرد.

کد خبر 1206374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha