آزادگان حامل پيام خون شهيدان هستند

شعبانی گفت: آزادگان حامل پيام خون شهيدان و پايمردي دلير مردان دفاع مقدس هستند كه بر تارك فرهنگ ايثار و از خود گذشتگي اين مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره می درخشند.

«محمدحسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: 26 مرداد تبلور تاريخ استقامت، صبر و بازگشت غرور آفرين آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی است كه با تأسی بر سیره عملی سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و امام زین‌العابدین (ع) و حضرت زینب (س)، برای صيانت و حراست از دين و عظمت آرمان هاي ايران اسلامی تا پاي جان ايستادند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: آزادگان حامل پيام خون شهيدان و پايمردي دلير مردان دفاع مقدس هستند كه بر تارك فرهنگ ايثار و از خود گذشتگي اين مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره می درخشند.

 

وی بیان کرد: آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مديون دلاوری، ايثارگری و فداکاری مردانی است که با ايستادگی و مقاومت خود در طول سال هاي سخت و مشقت بار اسارت، بيش از پيش ملت ايران را در دنيا سربلند و استوار کردند.

 

شعبانی خاطرنشان کرد: بی تردید این روز پرثمر بازتابی از بزرگ مردان راست قامتی است که با پایداری و مقاومت در سیاه چال های رژیم بعثي صبر و استقامت پیشه کردند و پس سال ها انتظار عطر، یاد، نام و مرام شهداء با خود ارمغان آورده و برای همیشه چون شهدی شیرین در کام ملت شریف ایران سرافراز است.

کد خبر 1206398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha