۳۶ طرح شرکت گاز آماده افتتاح شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۳۶ پروژه گازرسانی استان با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

«حسن رضا میربلوکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: امسال همزمان با هفته دولت، گازرسانی به دو روستا، چهار شهرک روستایی، چهار پاسگاه مرزی و ۲۵ واحد صنعتی افتتاح می شود.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: با بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان ۹۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح طرح گازرسانی به شهرک روستای سوخسو هاشم در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای گلی، شهرک روستای قره نوده و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد ۶۰۰ نفر از مزایای آن برخوردار می شوند.

 

میربلوکی گفت: گازرسانی به ۱۱ واحد صنعتی در شهرستان بجنورد، پنج واحد صنعتی در اسفراین، چهار واحد صنعتی در شیروان، دو واحد صنعتی در گرمه و شهرستان های فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با یک واحد صنعتی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین چهار پاسگاه مرزی شامل پاسگاه خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

 

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

 

 

کد خبر 1206405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha