۱۵۱ میلیارد تومان پروژه آموزشی در استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

نظری گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدرضا نظری» امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد)  در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: بیش از ۹۰ کلاس در مناطق محروم و کمتر برخوردار با تخصیص اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان  در هفته دولت افتتاح می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: ۴۴ پروژه ورزشی نیز در استان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است  که از این تعداد ۱۲ طرح در هفته دولت افتتاح می شود و بقیه آن در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی بیان کرد: کلنگ زنی ۳ سالن ورزشی در هفته دولت با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و افتتاح ۳ کلاس تربیت بدنی با اعتبار ۲۱۰ میلیون تومان و افتتاح استخر دانش آموزی در گنبدکاووس با اعتبار ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مهم‌ترین پروژه های حوزه آموزش و پرورش است.

 

نظری ادامه داد: ۴ مرکز مشاوره جامع خانواده نیز با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

 

وی گفت: مجموع اعتبارات پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی حوزه آموزش و پرورش در هفته دولت بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰۵ میلیارد تومان نیز ره آورد سفر ریاست جهموری در حوزه آموزش و پرورش است که ۱۳۰ میلیارد تومان آن برای تکمیل پروژه‌های خیرساز و هوشمندسازی مدارس پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 1206409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha