مانور آموزشی-عملیاتی آتش نشانی در بازار هادی آران و بیدگل برگزار شد

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل از برگزاری مانور آموزشی_عملیاتی آتش نشانان در بازار هادی این شهرستان خبر داد.

احمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مانور آموزشی-عملیاتی آتش نشانان در دو شب در بازار هادی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل افزود: این مانور با هدف توانمندی و ارزیابی نیروهای عملیاتی، افزایش آمادگی مأمورین آتش نشان، آشنایی با نحوه دسترسی سریع و آسان به محل وقوع حوادث و حرائق احتمالی و ارتقای سطح هماهنگی بین مامورین در اقدامات عملیاتی اجرا شد.

 

دهقانی افزود: در این مانور آموزشی_عملیاتی، تیم تخصصی حریق با اعزام سه دستگاه خودرو اطفائیه سنگین و ۸ نیروی آتش نشان از ناحیه شرق و غرب بازار هادی به حادثه فرضی حمله و پس از مهار و اطفای آتش و پاکسازی کامل محل ، بازار را ایمن کردند.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل  ادامه داد: در این مانور جمعی از مسئولان از جمله دکتر محسن صانعی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل حضور داشتند و از نزدیک اجرای این عملیات آموزشی آتش نشانان را مشاهده کردند.

 

وی افزود: در پایان این عملیات، گزارش مبسوطی از مسائل فنی این مانور به مسئولان حاضر در این مانور ارائه شد.

کد خبر 1206436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha