سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع می شود

کاظمی گفت: کسانی که از سهمیه آرد دولتی و جواز نانوایی ها سوء استفاده می کنند شناسایی شده و سهمیه آرد اینها حذف می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «عباس کاظمی» در یازدهمین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین که امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: کسانی که از سهمیه آرد دولتی و جواز نانوایی ها سوء استفاده می کنند شناسایی شده و سهمیه آرد اینها حذف می شود.

 

فرماندار قزوین ادامه داد: در واقع اینگونه نانوایی ها آزادپز حساب شده و سهمیه آنها بین دیگر نانوایی ها تقسیم خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: در خصوص نانوایی های که چندین سال است به صورت غیرفعال هستند هم این نانوایی ها آزادپز می شوند.

 

کاظمی در ادامه با اشاره به ضرورت نصب تابلو در نانوایی ها تلکید کرد: نانوایی ها باید تابلو داشته باشند و نانوایی هایی که تابلوی آنها توسط اتحادیه درست شده تا ۲۹ مرداد ماه باید نسبت به نصب تابلو اقدام کنند.

 

وی تأکید کرد: نانوایی هایی که نسبت به نصب تابلو اقدام نکنند در خصوص سهمیه آرد آنها اقدام شده و به میزان ۱۰ درصد این سهمیه کاهش می یابد.

 

فرماندار قزوین با اشاره به تأثیر اقدامات دولت در وضعیت نان و نانوایی ها اظهار کرد: با ورود دولت خوشبختانه سهمیه آرد دولتی که در کشور به طور روزانه ۲۴ هزار تن بوده به ۱۸ هزار تن رسیده است که نشان دهنده جلوگیری از انحراف آرد مصرفی است.

 

وی در پایان یادآور شد: در استان قزوین تاکنون ۷۴۲ مجوز نانوایی صادر شده است که از این تعداد ۵۶۶ مجوز به نام آقایان و ۱۷۶ مجوز هم به نام خانم ها است و جوان ترین صاحب پروانه نانوایی ۲۱ ساله بوده و مسن ترین ۹۶ ساله است.

 

کد خبر 1206478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha