دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بحث جوانی فعالیت کلیدی در پیش گرفته است

رضائیان زاده گفت: در حوزه خانواده، بحث جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع شده و به عنوان محور این برنامه فعالیت می کند و در سنجش شنوایی نوزادان در هشت ماه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی شروع شده و اقدامات موثری به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس رضائیان زاده»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار و با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: فارس با جمعیت چهار میلیون نفری دارای 899 خانه بهداشت، ۱۵۳ مرکز جامع سلامت روستایی، ۲۴۲ پایگاه سلامت شهری و ... است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در بحث واکسیناسیون کرونا بیش از هشت میلیون دز واکسن در استان تزریق شده و اجرای طرح «هر محله یک پایگاه واکسیناسیون» موجب تسهیل تزریق واکسن کرونا شده است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته ۱۱ مرکز افتتاح شده و ۲۰ پروژه بهداشتی در هفته دولت افتتاح خواهد شد و ۴۶۶ کارشناس در حوزه بهداشت در یک سال قبل از طریق آزمون ها جدب شده اند.

رضائیان زاده اعلام کرد: شیراز امسال موفق به اخذ گواهینامه آب بهداشتی شده است و به طور جدی تمامی زمین هایی که سطح کشت فاضلاب دارد را نیز رصد می کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه خانواده، بحث جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع شده و به عنوان محور این برنامه فعالیت می کند و در سنجش شنوایی نوزادان در هشت ماه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی شروع شده و اقدامات موثری به انجام رسیده است.

رضائیان زاده گفت: 2 هزار بسته تغذیه حمایتی در یک سال گذشته میان دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده و طرح کنترل فشار خون در یک کمپین یک ماهه و غربالگری دیابتی نیز با جدیت دنبال شده است.

کد خبر 1206487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha