افتتاح ۲۸ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته دولت

هاشمی اصل گفت: در هفته دولت نیز حدود ۲۸ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح خواهد شد که شامل هفت پروژه درمانی و ۲۱ پروژه بهداشتی و ... است و در دهه فجر نیز شاهد افتتاح پروژه های متعددی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید ابوالفضل هاشمی اصل»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار گفت: تلاش مجموعه ها و مدیریت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کار گروهی مطلوب در این حوزه به کسب موفقیت های مختلف منجر شده است.

مدیر توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در حوزه عمرانی در شهریور سال قبل ۶۹ پروژه در حال فعالیت داشتیم و اکنون تقریبا ۹۹ پروژه به آن افزوده شده است و جمعا ۱۶۱ پروژه فعال داریم.

وی اضافه کرد: در پایان سال قبل بیش از ۴۱ پروژه افتتاح و بهره برداری شدند که بیمارستان «شهدای سلامت» نی ریز، بیمارستان «امام علی (ع) کازرون»، مرکز «درمان بستر» در داراب و ... از این موارد بود.

هاشمی اصل اعلام کرد: در هفته دولت نیز حدود ۲۸ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح خواهد شد که شامل هفت پروژه درمانی و ۲۱ پروژه بهداشتی و ... است و در دهه فجر نیز شاهد افتتاح پروژه های متعددی خواهیم بود که افتتاح بیمارستان اعصاب و روان شیراز در آن گنجانده شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان «حضرت محمد رسول الله (ص)» برای مجموعه نیازمند شیراز که تحت درمان هستند راه اندازی می شود و در تامین نیروی انسانی نیز نگاه ویژه داریم و مانده مطالبات پرسنلی در یک سال گذشته مطالبات این بخش بیش از ۹۵۰ میلیارد تومان طی ۱۱ ماه گذشته پرداخت شده است.

هاشمی اصل گفت: از اسفند سال قبل سه هزار و ۷۸۰ نیروی ایثارگر تبدیل وضعیت شده اند و برگزاری ۶ آزمون استخدامی کوچک و بزرگ داشته ایم و بحث پارک فناوری در صدرا با حضور ۳۸ شرکت دانش بنیان را دنبال می کنیم.

کد خبر 1206493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha