اشتغال زایی مولد زندانیان با همکاری بنیاد تعاون زندانیان به صورت ویژه در استان فارس دنبال می شود

ابراهیمی گفت: اشتغال زایی مولد زندانیان با همکاری بنیاد تعاون زندانیان به صورت ویژه در استان فارس دنبال می شود و ایجاد اشتغال مولد در سطح زندان ها و اعزام به کار آنها در بیرون از زندان ها، ضمن کسب درآمد برای زندانیان، منبع درآمدی برای امرار معاش خانو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در بازدید از کارگاه های اشتغال زندانیان زندان های شیراز که با حضور معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور انجام شد، گفت:  اشتغال یکی از موثرترین عوامل اصلاح و تربیت زندانیان است و فقدان مهارت و حرفه مناسب و به تبع آن عدم برخورداری از شغل مناسب و مشکلات اقتصادی و فقر از عوامل ارتکاب به جرم و زندانی شدن است.

مدیرکل زندان های فارس افزود: ایجاد کارگاه های اشتغال در زندان ها زمینه بازپروری و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را فراهم می کند و اگر در زندان ها زمینه آموزش حرفه آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانی فراهم شود تاثیرات مطلوبی در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: توسعه حرفه آموزی و اشتغال در زندان‌ ها از دغدغه ‌های مهم سازمان زندان هاست و باید با ایجاد تعامل میان بنیاد تعاون زندانیان و فعالان بخش خصوصی به توسعه حرفه آموزی و اشتغال در زندان ها بپردازیم.

ابراهیمی تصریح کرد: اشتغال زایی مولد زندانیان با همکاری بنیاد تعاون زندانیان به صورت ویژه در استان فارس دنبال می شود و ایجاد اشتغال مولد در سطح زندان ها و اعزام به کار آنها در بیرون از زندان ها، ضمن کسب درآمد برای زندانیان، منبع درآمدی برای امرار معاش خانواده های زندانیان فراهم می کند.

خاطر نشان می شود در این بازدید، معاون بنیاد تعاون زندانیان کشور از کارگاه های اشتغال زندان مرکزی شیراز، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی شیراز، زندان باز و اندرزگاه «نسوان» زندان مرکزی بازدید کرد.

کد خبر 1206506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha