لایحه حمایت از خبرنگاران در حال تصویب است

قانعی گفت: لایحه حمایت از خبرنگاران با هدف حل مشکلات خبرنگاران در حال تصویب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در آئین بزرگداشت روز خبرنگار که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، گفت: به دلیل تقارن روز خبرنگار و عاشورای حسینی، این آئین را امروز برگزار کرده ایم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در بازدیدهای اخیر از روزنامه های فارس بیشتر با مشکلات خبرنگاران آشنا شدیم و این نوید را می دهیم که لایحه حمایت از خبرنگاران در حال تصویب است که در این لایحه به حل مشکلات خبرنگاران توجه شده است‌.
وی اضافه کرد: یکی از اقدامات انجام شده در حوزه رسانه در استان راه اندازی پاتوق های رسانه است که با هدف آشنایی بیشتر با مشکلات و ایجاد زمینه همفکری بوده است‌.
 قانعی تاکید کرد: با هدف ارتقای سطح دانش خبرنگاران به برگزاری دوره های آموزشی پیشرفته خبرنگاری در چهار سطح استان فارس اقدام کرده ایم و برای  شناسنامه دار کردن خبرنگاران و صدور کارت خبرنگاری از طریق سایت جامع رسانه تلاش می کنیم.
وی اعلام کرد: در فضای رسانه ای با چالش هایی مانند جنگ رسانه ای دشمن مواجه هستیم و باید در این زمینه هشیارانه عمل کنیم که اصحاب رسانه در آن نقش موثری دارد.

کد خبر 1206556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha