بخش عظیمی از درخشش و موفقیت دزفول مرهون نگاه تیزبینانه و مطالبه گری اصحاب رسانه است

گراوندی گفت: بخش عظیمی از درخشش و موفقیت شهرستان دزفول در استان مرهون نگاه تیزبینانه، پیگیری ها و مطالبه گری خبرنگاران این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «روح الله گراوندی» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۶ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران همواره با چشمان تیزبین و همیشه بیدار خود در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

 

فرمانده انتظامی دزفول با قدردانی از همکاری های اصحاب رسانه و فضای مجازی دزفول با نیروی انتظامی این شهرستان افزود: اصحاب رسانه با انتقادات سازنده و پیشنهادات خود در راستای بهبود امنیت جامعه گام برمی دارند که این تلاش آنها شایسته تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه تلاش های شبانه روزی خبرنگاران شهرستان بر هیچکس پوشیده نیست عنوان کرد: بسیاری از مشکلات دزفول با قلم و نقد منصفانه خبرنگاران برطرف می شود و اگر امروزه دزفول از هر نظر در استان خوزستان می درخشد بخش عظیمی از این درخشش و موفقیت مرهون و مدیون نگاه تیزبینانه، پیگیری ها، قلم و مطالبه گری اصحاب رسانه است لذا همه ما همواره قدردان زحمات خالصانه خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرستان می باشیم.

 

 در پایان این نشست صمیمانه با اهدای لوح و هدایایی از زحمات خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان قدردانی شد.

 

کد خبر 1206590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha