جمع‌آوری معتادان متجاهر در کردستان تا پایان شهریور ماه

زارعی کوشا بر جمع‌آوری معتادان متجاهر استان کردستان تا پایان شهریور ماه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر امروز چهارشنبه 26 مرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان که در سالن شهدای گمنام کردستان برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم از افتخارات بزرگ تاریخی ما دفاع مقدس است و نخستین جنگ تحمیلی که بر کشور اسلامی ما با مدت طولانی تحمیل شده، دفاع مقدس بوده است اما دشمن با رشادت رزمندگان ما با سرافکندگی درخواست صلح داد و این افتخاری است که مرهون رهبری امام راحل و‌ مجاهدات مردم ایران هستیم.

 

 

وی با بیان اینکه در دنیا کم‌نظیر است که نوجوانانی به اسارت دشمن دربیایند اما از اعتقادات خود دست نکشند و محکم بایستند، افزود: این نوجوانان دشمن را مایوس کردند و مایه افتخار کشور شدند.

 

 

استاندار کردستان یادآور شد: اعتیاد از مهمترین آسیب‌های اجتماعی است که نیازمند نگاه متعهدانه و‌ ورود جهادی است و باید متولیان امر جدی اهتمام کنند.

 

 

زارعی کوشا اعلام کرد: فرمانداران باید هر ماه فعالیت کمیته‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر را بررسی کنند تا به نتیجه موثر برسیم چرا که کارها و اقدامات مقابله‌ای از یک‌جایی باید آغاز شود.

 

 

وی اعلام کرد: باید جامعه را از وجود معتادان متجاهر پاک کنیم و در راستای مقابله و درمان ادارات مختلف از جمله بهزیستی بیش از پیش ورود کنند.

 

 

استاندار کردستان  با اشاره به فرهنگی بودن کردستان و مردم این استان اضافه کرد: کردستان به داشتن مردمان نجیب مشهور بوده و نیاز است از استان در برابر آسیب‌های اجتماعی صیانت کنیم.

 

 

وی خواستار کمک صدا و سیما و رسانه‌ها برای رفع مشکل اعتیاد بعنوان یک معضل در جامعه شد و گفت: معتاد متجاهر اگر به تجاهر خود ادامه دهد باید از شهر خارج شود تا گردشگران و مهمانان استان بجای چهره فرهنگی با معتادان مواجه نشوند.

 

زارعی کوشا با بیان اینکه معتادان باید در کمپ‌ها نگهداری و تا پایان شهریور معتادان متجاهر از شهرها جمع‌آوری شوند، بیان کرد: نباید معتادان متجاهر در ورودی شهر و داخل شهر حضور یابند و فرمانداران در شهرستان‌ها متولی کار شوند و بهزیستی بعنوان متولی و شهرداری نیز در این راستا همکاری کنند.

کد خبر 1206591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha