دعوت از خبرنگاران رسمی به صحن شورا/ مطالبات خبرنگاران به صورت فصلی شنیده می شود

گرزین گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده فقط خبرنگاران رسمی در صحن شورا دعوت می شوند تا به ما در پیشرفت اهداف کمک کنند تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

«ناصر گرزین» به همراه اعضای شورای شهر گرگان با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان با تبریک هفته خبرنگار گفت: عرصه خبر یکی از موضوعات مهم فرهنگی اجتماعی است، این خبرنگاران، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه هستند که بسیاری از موضوعات را در شهر شکل می دهند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: خبرنگاران صدای مردم هستند، هم مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و فعالیت ها را به مردم انتقال می دهند.

 

وی ادامه داد: خبرنگاران و خبرگزاری های بسیار خوبی در گرگان فعالیت می کنند که خودشان کارشناس تخصصی هستند و به ما جهت اصلاح امور در شورای شهر بسیار کمک می کنند.

 

گرزین اظهارداشت: انتقاد خبرنگاران و خبرگزاری ها برای اصلاح امور است و بازو و پشتوانه محکمی در این بخش هستند.

 

وی گفت: خبرنگار جهت اصلاح امور گام بر می دارد و آنهایی که دنبال حاشیه هستند، خبرنگار نما هستند.

 

رئیس شورای شهر گرگان افزود: خبرنگار حرمت دارد و نباید اسم هر کسی را خبرنگار گذاشت.

 

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی های انجام شده فقط خبرنگاران رسمی در صحن شورا دعوت می شوند تا به ما در پیشرفت اهداف کمک کنند تا اتفاقات خوب رقم بخورد.

 

گرزین اظهارداشت: تلاش ما بر این است که به صورت فصلی در خدمت خبرنگاران باشیم و مطالبه گری شان را بشنویم.

 

وی، خبرگزاری شبستان را ریشه دار و فعال در موضوعات مختلف خواند.

 

رئیس شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: این دوره شورای اسلامی شهر یکسال را پشت سر گذاشته و اعضای شورا زحمات زیادی را در این مدت کشیدند و در سال دوم نیز با اعتماد و همدلی در کنار هم موضوعات مهمی را در شهر رقم خواهیم زد.

 

وی گفت: در سال اول شورا ریل گذاری اتفاق افتاد و  کار و فعالیت در موضوعات مختلف شروع شد. 

 

گرزین افزود: شعار شورا این است که بامداد تا بامداد تلاش کند تا در شهر اتفاقاتی که مردم احساس کنند را در ابعاد مختلف ایجاد کند.

 

وی گفت: شهر موجود زنده است و باید به عنوان سیاستگذار و برنامه ریز شهری یک سیاستگذاری خوبی را ایجاد کرد تا در پیشگاه خداوند متعال و مردم شرمنده نشویم.

 

گرزین اظهارداشت: شورای شهر با دستگاه های دیگر تفاوت دارد، رئیس شورا به عنوان هماهنگ کننده است و تصمیم را در قالب اکثریت شورا می گیرند.

 

«حمیدرضا آقاملایی»، عضو شورای شهر گرگان نیز در ادامه با تبریک ایام روز خبرنگار گفت: خبرگزاری شبستان، خبرگزاری با انصافی است و وارد حاشیه ها نمی شود و قابل اعتماد و قابل استناد است.

 

«سیدمیثم حسینی» دیگر عضو شورا هم روز خبرنگار را تبریک گفت و اظهارداشت: از خبرنگاران و خبرگزاری شبستان می خواهیم در پارلمان شهری مثل همیشه به ما کمک کنند و ما هم در خدمت شما اهالی رسانه هستیم.

 

«صفرعلی پایین محلی» عضو دیگر شورای شهر گرگان با بیان اینکه کار خبرنگاری و خبرگزاری، کار بسیار سختی است، گفت: اطلاعات باید دقیق و کامل به مردم رسانده شود.

 

وی افزود: خبرنگاران اگر نقطه ضعفی می بینند باید آن را قبل از رسانه ای شدن به اطلاع آن فرد برسانند نه اینکه دست به تخریب فرد بزنند.

 

پایین محلی اظهارداشت: در فضای مجازی بیشتر مسئله انتقام مطرح است نه اطلاع رسانی سالم و دقیق.

 

 

کد خبر 1206600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha