از ۸۱ آزاده سرافراز قرچک تجلیل شد

از آزادگان سرافراز شهرستان قرچک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، آئین تکریم و تجلیل از ۸۱ آزاده شهرستان قرچک شب گذشته ۲۶ مرداد با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار، حجت الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، نوش آبادی نماینده مجلس، شهردار و‌ بخشدار قرچک و سایر مسئولان ارشد شهرستان قرچک بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در شهر قرچک برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک امروز را فرصتی برای مرور لحظه لحظه ایثار و‌ رشادت ‌های این غیور مردان دانست و اظهار کرد: سال 1369 سالی حماسی برای مردم ایران بود.‌ در گرماگرم تابستان، مصادف با جمعه ۲۵ محرم  بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سرافرازی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و خاک کشور دفاع کرده و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.

 

فرماندار قرچک آزادگان را الگوهای حقیقی جامعه  دانست و عنوان کرد: دشمن لعین با تمام امکانات حقیقی و‌ مجازی در تلاش است مسیر جامعه را با تولید چهره ها و سلبریتی های بی هویت منحرف سازد.

 

وی با بیان اینکه نباید یاد و خاطره آزادگان مختص یک روز و یک هفته باشد تصریح کرد: آزادگان مخلصانه دین خود را به انقلاب ادا کردند و اکنون نوبت ماست که دین خود را به شما ادا کنیم.

کد خبر 1206618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha