ایجاد جاده ساحلی از بندرگز تا گمیشان/ دستور رئیس‌جمهور درباره جزیره آشوراده نباید روی زمین بماند

دهنوی گفت: یک محور مهم گردشگری، حاشیه ساحلی استان است و ما در این منطقه از بندرگز تا گمیشان نیاز به یک جاده ساحلی داریم که یکی از برنامه‌ها، فعال کردن ظرفیت‌های گردشگری این محور از جمله آشوراده است.

«سیدمحمد دهنوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: طرح گردشگری آشوراده از موضوعات تحول‌زا و اولویت‌دار در استان است و پیگیری‌های زیادی با محوریت استاندار در این پروژه انجام شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: یک محور مهم گردشگری، حاشیه ساحلی استان است و ما در این منطقه از بندرگز تا گمیشان نیاز به یک جاده ساحلی داریم که یکی از برنامه‌ها، فعال کردن ظرفیت‌های گردشگری این محور از جمله آشوراده است.

 

وی خاطرنشان کرد: اختلافی که در طرح گردشگری آشوراده وجود دارد مربوط به اسکان شبانه گردشگران و مسافران در سایت ۲۲ هکتاری است وگرنه در سایت ۱۳۸ هکتاری پشتیبان،جاده دسترسی و اقداماتی مانند لایروبی مشکلی نداریم.

 

دهنوی افزود: در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی که با حضور وزیر راه و معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد همه کسانی که حضور داشتند در مخالفت با این موضوع صحبت کردند و در پایان ما اعلام کردیم یک اردوگاه دانش‌آموزی با ظرفیت اسکان ۲۵۰ نفر داریم. ضمن اینکه روستای آشوراده به عنوان یک روستای هدف گردشگری باید احیا شود.

 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر به استان گلستان دستور ویژه برای رفع مشکلات جزیره آشوراده و اجرای طرح گردشگری آن داد و کسی نباید جلوی تحقق دستور رئیس‌جمهور را بگیرد.

 

کد خبر 1206645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha