امنیت امروز را مدیون خون شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران هستیم

حجت الاسلام فرامرزی گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و فداکاری جانبازان، ایثارگران و آزادگان هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «هدايت فرامرزی» در دیدار با «ابوالقاسم کبیری» جانباز ۶۵ درصد کاروان پیاده مشهد مقدس به کربلای معلی که به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز آزادسازی ورود آزادگان به میهن اسلامی انجام شد، اظهار داشت: اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا است که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان ادامه داد: صداقت و شجاعت رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد تا دشمنان به خوبی بر قدرت و تفکر بسیجی ما آشنا شوند و این تفکر ناب رمز پیروزی است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروزه همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است، تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام و انقلاب در تلاش‌اند تا یاد شهدا و ارزش های دینی را کمرنگ جلوه دهد اما با همت جوانان نه تنها این مهم کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روز فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان نسل امروزی نهادینه می شود و تمام نقشه دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

حجت الاسلام فرامرزی بابیان اینکه عزت و اقتدار کنونی که اکنون داریم نتیجه رشادت، صبر و استقامت و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها است گفت: شهدای عزیز کشور از بدو انقلاب تاکنون با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای ملت ایران به ارمغان آورده اند و ما وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا داریم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» مسجد انصار الحسین (ع) روستای منج شهرستان لردگان با اشاره به اینکه آشنایی نسل جوان با رشادت ها و جانفشانی رزمندگان در جنگ تحمیلی از وظایف مردم و مسئولین است افزود: امروز هرچه داریم از شهداست و باید با انتقال پیام شهدا به نسل جوان، انقلاب را بیمه کنیم.

 

 

 

کد خبر 1206646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha