پیش بینی ۱۶۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای شیروان

شهردار شیروان گفت: با توجه به طرح های عمرانی بزرگ برای این شهر، هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری پیش بینی شده که با انجام آن اقدامات عمرانی خوبی انجام می شود و توسعه و تحول و اشتغالزایی خوبی صورت خواهد گرفت.

«عین الله احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: تاکنون طرح های عمرانی خوبی برای شهر در نظر گرفته شده و سرمایه گذاران زیادی نشست برگزار کرده اند که برای پارکینگ طبقاتی، دو مرحله فراخوان جذب سرمایه گذار صادر شده که شهرداری قصد دارد برای این طرح ها ورود پیدا کند.

 

شهردار شیروان عنوان کرد: پیگیر سایر طرح های عمرانی نیمه تمام سطح شهر هستیم تا با اخذ اعتبارات از منابع مختلف بتوانیم در پیشرفت آن ها تسریع داشته باشیم لذا باید تمام سمت و سوی خود را به سمت منابع پایدار ببریم.

 

احمدی با اشاره به ملاقات های مردمی در مساجد محله و پارک ها خاطرنشان کرد: با برپایی میز خدمت در این مکان ها و مراجعه بسیاری از مردم و برطرف شدن مشکلات مربوطه، آنان طی یکسال اخیر فقط 49 نفر یعنی زیر یک درصد مراجعه مجدد به شهرداری داشتند و همین امر باعث شده رفت و آمد شهروندان به شهرداری کم تر شود و کار مردم تسهیل و تسریع یافته است.

 

وی با بیان اینکه محدوده این شهر، هزار و 324 هکتار و حریم آن هفت هزار و 400 هکتار است، تصریح کرد: در بحث ممیزی دو هزار و 768 پرونده ملک برداشت شده که 361 پرونده تکمیل و به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده و همچنین 324 پروانه با زیربنای 102 هزار مترمربع صادر شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 6 هزار و 802 درخواست در شهرسازی ثبت شده است، اضافه کرد: هفت هزار و 478 گزارش بازدید ساختمانی و چهار هزار و 486 پاسخ استعلام از ادارات بوده است.

کد خبر 1206648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha