طرح رصد و پایش ۱۴۰۱ در کانون های مساجد بخش فرخشهر اجرا شد

طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

 

در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بر هماهنگی بیشتر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با رابطین فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان اجرای رویداد ملی فهما در سال ۱۴۰۱ تاکید شد

 

در جریان این بازدیدها ضمن ارائه گزارش فعالیت توسط مدیران کانون ها، امام جماعت و هیئت امناء مساجد، مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد مطرح گردیده و نسبت به رسیدگی و تجهیز و حمایت های بیشتر از این کانون ها هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد.

 

طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۱ به منظور پویایی هرچه بیشتر کانون ها و پیگیری برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهما سال جاری با بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ابتدای سال آغاز شده است و بازدید از کانون های فرهنگی هنری سایر شهرستان ها و بخش ها در آینده انجام خواهد شد.

 

خاطرنشان می شود: در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون ۴۵۱ باب کانون تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند و در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر که دارای ۱۹ باب کانون است ، علاوه بر حضور مدیرمسئول و کادر کانون، ائمه محترم جماعات مساجد، هیات امناء و سایر ارکان مساجد حضور دارند.

 

کد خبر 1206655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha