ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق عشایری فارس

آقامیری گفت: در رزمایش تخصصی دامپزشکی از ۲۶ تا ۲۸ مرداد خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق عشایری استان فارس همزمان با مناطق عشایری کشور ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمد آقامیری»، امروز (پنج شنبه 27 مرداد) در رزمایش تخصصی دامپزشکی که به نام شهید مدافع حرم، سردار «عبدالله اسکندری» نامگذاری شده و استان فارس میزبان آن است، گفت: در این رزمایش سه روزه از 26 تا 28 مرداد خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق عشایری استان فارس همزمان با مناطق عشایری کشور ارائه می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: در حال حاضر تمرکز بر مناطق عشایری بیشتر است و واکسن رایگان متناسب با فصل در این رزمایش دامپزشکی همزمان در تمامی مناطق عشایری توسط گروه های جهادی دامپزشکی و با همکاری و همراهی اداره کل امور عشایر فارس، قرارگاه محرومیت زدایی و سپاه عشایر فارس به انجام می رسد.

وی اضافه کرد: نصب میکروچیپ به جای پلاک کوبی دام عشایر با توجه به مشکلات پلاک کوبی را نیز مد نظر داریم که با هدف بهبود رصد دام عشایر از طریق ماهواره انجام می شود.

آقامیری اعلام کرد: دیدار چهره به چهره با عشایر، بررسی مشکلات عشایر کوچنده و ... نیز با حضور فرمانده سپاه فجر فارس در این رزمایش انجام شده است.

خاطر نشان می شود، این رزمایش با حضور ۶۲۵ جهادگر در قالب ۱۲۵ تیم تخصصی جهادی دامپزشکی شامل دانشجویان، اساتید و دامپزشکان و مسئولان در مناطق عشایری «سیاخ دارنگون» بر گزار شد.

کد خبر 1206684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha