اقتداری که امروز به آن رسیدیم متعلق به تمام دولتها است

بادامچیان با بیان اینکه معتقدیم همه دولتها خدمت کردند، گفت: اقتداری که امروز به آن رسیدیم متعلق به تمام دولتها است که از آقای بازرگان تا حجت الاسلام رییسی را شامل می شود.

اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در خصوص تعاملات سیاسی حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه اسلامی حزب دولتها نیست و با این دولتها نیامده و نمی رود بلکه حزب حاکمیت و نظام اسلامی است که از سال ۴۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در خدمت امام خمینی (ره) بوده است. بعد از آن نیز سیاست ما با دولتها این بوده که با هر دولتی که با رای اکثریت مردم به صحنه آمده و با تنفیذ رهبر انقلاب حکم شرعی می گیرد و تعامل و همکاری داریم.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه معتقدیم همه دولتها خدمت کردند، گفت: اقتداری که امروز به آن رسیدیم متعلق به تمام دولتها است که از آقای بازرگان تا حجت الاسلام رییسی را شامل می شود. حزب موتلفه اسلامی حزب مستقل از دولتها است و همیشه این امر را حفظ کرده و روابط صحیح و سالم و در خدمت نظام داشته است و نقد و انتقاد خود را همیشه به دولتها انتقال داده است.

 

بادامچیان در مورد تعاملات خارجی حزب موتلفه اسلامی گفت: مسائل بین‌الملل مربوط به این دوره یا دوره قبل نیست. موتلفه اسلامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام آزاد خواهان دنیا در ارتباط بوده است. دبیرخانه احزاب اسلامی در موتلفه اسلامی در راستای انجام تعاملات خارجی با مسئولیت آقای ترقی راه اندازی شده است.

 

وی با تصریح این نکته که ما تنها با چین ارتباط نداریم بلکه احزاب مقاومت بارها در موتلفه اسلامی جلسه داشته و دارند، گفت: در موضوع واکسن در مرحله آغاز آن که موانعی وجود داشت من از همین روابط استفاده کردم  و از سوی ایران به سفیر چین نامه نوشتم و آنها هم محبت کردند و واکسن را دادند.

 

بادامچیان با بیان اینکه موتلفه اسلامی در روابط بین‌الملل دارای موقعیت خاصی است و تمام وزاری خارجه در هر دولتی از این ارتباطات استفاده کرده اند، گفت:‌ سیاست خارجی حزب موتلفه در امتداد سیاست خارجی نظام اسلامی است.

 

کد خبر 1206688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha