جشنواره فجر تا فجر با هم افزایی و هماهنگی متولیان امر جریان ساز فرهنگ اقامه نماز است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه جشنواره فجر تا فجر با هم افزایی و هماهنگی متولیان و مسئولان جریان ساز فرهنگ اقامه نماز است گفت: هم افزایی و هماهنگی متولیان و مسئولان برای اجرای جشنواره فجر تا فجر جریان ساز برنامه فرهنگی و معرفتی است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در خصوص برپایی سومین نشست جشنواره فجر تا فجر استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: سومین نشست جشنواره فجر تا فجر با محوریت نماز و اهمیت اقامه آن با حضور جمعی از مسئولان با هدف برنامه ریزی کمیته ها معین شده برپا شد. 

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: احکام کمیته هایی که در این جشنواره در سه بحش تقسیم بندی شده است اعلام و صادر شده است که کمیته سازمان برنامه ریزی و بودجه بحث پشتیبانی آن را برعهده دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ اقامه نماز به عنوان یک مسئولیت همگانی و شاخص ادامه داد: حجت الاسلام داوودی، مسئول روابط عمومی شهرک های صنعتی استان البرز بحث پشتیبانی مالی این دوره از جشنواره فجر تا فجر را برعهده گرفتند. 

 

وی اظهار کرد: باورهای دینی با توجه به نگرش های توحیدی از جمله مسائلی است که در جریان تداوم آرمان های نظام اسلامی اهمیت دارد و هر یک از دستگاه های فرهنگی مکلف به آن هستند.

 

به گفته حجت الاسلام مرادی، ترویج، تعمیق و رشد فرهنگ اقامه نماز، ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی در جریان تبیین کارکردهای نماز، حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از تولید فکر، طرح و محصولات نماز، معرفی الگوهای موفق و تجلیل از برترین های نماز از جمله اهداف اجرایی طرح جشنواره فجر تا فجر است. 

 

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی متولیان و مسئولان برای اجرای جشنواره فجر تا فجر جریان ساز برنامه فرهنگی و معرفتی است. به همین منظور در شورای اداری استان البرز با هماهنگی جناب حدادپور، کمیته ها معرفی و نسبت به اجرای طرح توضیحات کامل ارائه می گردد. 

 

 

کد خبر 1206707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha