آزادگان الگوی مقاومت برای تأثیرگذاری ایران در حوادث منطقه و جهان هستند

هزاری گفت: امروز که در پیچ تاریخی هستیم راه استقامتی که اسرای عزیز به ما نشان دادند می تواند الگو و سرمشق ما برای تأثیرگذاری در حوادث منطقه و جهان باشد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» امروز (۲۷ مرداد) در همایش تجلیل و تکریم از آزادگان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان نشان دادند که مصداق وعده های الهی هستند و با صبر و استقامت خودشان در چنگال دژخیمان بعثی مصداق تحقق آیات و وعده های الهی شدند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت:رهبر معظم انقلاب، آزادگان را الماس های درخشان نامیدند و این استقامت و پایداری آنان در آن روزگار نشان داد که می توان بر همه فشارها و سختی ها فائق آمد.

 

وی بیان کرد: امروز هم که در پیچ تاریخی هستیم راه استقامتی که اسرای عزیز به ما نشان دادند می تواند الگو  و سرمشق ما برای تأثیرگذاری در حوادث منطقه و جهان باشد.

 

هزاری در ادامه افزود: امروز افول قدرت برتر استکبار که مصداق اصلی آن امریکا و اسرائیل جنایتکار هستند را در مقابل ایران اسلامی به عینه می بینیم و خودشان هم به این مهم اعتراف دارند و اینها به برکت حضور مردم و الگو گرفتن از آزادگان است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: بزرگداشت این ایام برای نسل جوانی که مورد هجمه ناجوانمردانه تبلیغات مسموم دشمن در قرن جدید قرار گرفتند از واجبات است.

 

 

کد خبر 1206708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha