ثبت نام ۲۶۱ هزار دانش آموز کردستانی در سامانه سیدا/ ۸۷ درصد دانش‌آموزان استان ثبت نام قطعی شده‌اند

ناظمی جلال از ثبت نام ۲۶۱ هزار دانش‌آموز استان در سامانه سیدا خبر داد و گفت: ثبت نام ۸۷ درصد دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه برای سال تحصیلی آینده قطعی شده است.

«هاشم ناظمی جلال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: از ابتدای آغاز ثبت نام دانش‌آموزان استان در مدارس برای سال تحصیلی آینده، تاکنون 261 هزار و 816 نفر به صورت قطعی ثبت نام شده‌اند که این تعداد بیش از 87 درصد دانش آموزان را شامل می‌شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه 153 هزار و 425 نفر از این تعداد در مقطع ابتدایی ثبت نام کرده‌اند افزود: در دوره اول متوسطه 96 هزار و 19 نفر و در دوره متوسطه دوم نیز 38 هزار و 595 دانش‌آموز شامل 25 هزار و 192 نفر متوسطه نظری، 6 هزار و 310 نفر فنی و حرفه ای و 7 هزار و 93 نفر کاردانش ثبت نام شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه با توجه به انتخاب رشته در دوره دوم متوسطه انتظار می‌ رود روند ثبت نام در روزهای آینده تسریع یابد و دانش‌آموزان در سریعترین زمان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یاد آور شد: از اولیا و دانش آموزان می خواهیم در سریعترین زمان نسبت به انجام فرآیند ثبت نام در مدارس اقدام کنند.

 

گفتنی است، ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی 1401-1400 از خرداد ماه آغاز و برابر مهلت اعلام شده دانش‌آموزان باید تا پایان مردادماه 1401نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند البته ثبت نام دانش‌آموزان تجدیدی نیز بعد از برگزاری امتحانات نوبت شهریور و اعلام نتایج انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1206712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha