دانش آموزان لرستانی در کنکور امسال خوش درخشیدند

زیویار گفت: در سایه تلاش های سخت کوشانه، دانش آموزان لرستانی در کنکور امسال خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» امروز (27 مرداد) در مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور، اظهار داشت: امسال داوطلبان استان ۰.۶ درصد رتبه های تک رقمی کنکور سراسری را کسب کردند.

 

وی با اشاره به  اینکه جمعیت لرستان ۲.۲ درصد کشور است، افزود: با توجه به جمعیت استان دانش آموزان لرستانی در کنکور امسال خوش درخشیدند.

 

استاندار لرستان بیان کرد: جوانان ما دارای ظرفیت های منحصر به فردی هستند که می توانند جامعه را متحول و در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

 

زیویار ادامه داد: این جوانان با انگیزه، امیدوار به آینده و دارای توانایی و بالندگی هستند و در صورتی که پشتکار همراه این خصلت ها باشد موفقیت در زندگی را تضمین می کند و دیگر جوانان نیز با الگوگیری از این همت و پشتکار اهداف خود را پیگیری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت لرستان ۲.۲درصد کشور است ادامه داد: ۱۶ نفر از داوطلبان این استان رتبه های ۲ رقمی کنکور سراسری را کسب کرده اند که معادل ۰.۹ درصد است.

 

زیویار با اشاره به تلاش های سخت کوشانه این دانش آموزان عنوان کرد: این افراد در مسیر موفقیت، دانش افزایی و توانمندی قرار گرفته اند و خواهان ایجاد شرایط خوب برای زمینه رقم زدن سرنوشت خود و کشور هستند.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: بشر با دانش و یادگیری از دیگر مخلوقات متمایز است و افرادی که در میدان کنکور سراسری موفق هستند در آینده موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد.

کد خبر 1206724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha