نوجوانان کانون مشکات با «ستاره های همیشه روشن» یاد شهدا را گرامی داشتند

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) از اجرای طرح «ستاره های همیشه روشن» با موضوع دوستي با شهدا به همت نوجوانان ولایی این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتي» مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین گفت: به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و الگو پذیری از سبک و سيره شهدا در زندگي و زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهیدان در اذهان، طرح «ستاره های همیشه روشن» با موضوع دوستي با شهدا به همت اعضاي اين کانون اجرا شد.

 

وی اضافه کرد: در اين طرح اعضاي کانون با طراحي صحنه با تصاوير شهدا و ابزار و ادوات جنگي و معرفي کتاب در خصوص شهدا و طراحي چهره پنج شهيد اسفراين و نیز طراحي پرتره شهيد سليماني  تلاش کردند مخاطبين خود را با شهدا و دوستي با آن شهدای والامقام سوق دهند.

 

براتی گفت:  در اين برنامه اعضا با طراحي چهره سردار سليماني به صورت مرحله به مرحله علاوه بر برگزاری مسابقه ای که از نوجوانان حاضر خواسته شد تا تصویر نهایی را تشخيص دهند که چهره کدام يک از شهدا در حال طراحي است، با اهداي جوايز به برندگان، آنها را به مطالعه کتاب مکتب سليماني تشویق کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) توضیح داد: اين اعضاء براي حضور در رويداد دختران حاج قاسم که از سوي اداره کل تبليغات اسلامي خراسان شمالي در مرکز استان به مدت سه روز برگزار شد، حضور يافتند.

 

 

کد خبر 1206734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha