جهاد تبیین از مهمترین مطالبات مقام رهبری و ریشه قرآنی دارد

اثنی عشری گفت: جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری ریشه در قرآن دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «امیر حسین اثنی عشری» در جمع پیشکشوتان و وابستگان سپاه استان مرکزی در مجموعه آفتاب اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سرافراز و شهدای انقلاب گفت: بخش مهمی از استقلال و آزادی کشور مرهون مجاهدت ها و ایثارگری آزادگان است که با صبر و شکیبایی در برابر شکنجه های رژیم بعثی ایستاندند و ملت ایران قدردان شجاعت و ایستادگی آزادگان عزیز هستند.

 

معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان افزود: شناخت و نوع دشمنی دشمنان از ارکان مهم جهاد است و جهاد تبیین به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری ریشه قرآنی دارد.

 

وی به بخش های مختلف تاریخ و درس های بزرگی که تاریخ به ما داده است بیان کرد: یکی از مهمترین درس هایی که تاریخ به ما می دهد این است که جهاد تبیین میتواند اهداف شوم دشمنان را خنثی کند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امروز در جنگ ترکیبی دشمن که یک ضلع آن عملیات روانی است، جهاد تبیین یک فریضه فوری، قطعی وموثر است ابراز کرد: دشمن از طریق جنگ شناختی به دنبال ایجاد اختلاف و ضربه زدن به وحدت است و این درس مهمی برای ما است تا یادمان باشد که هرکجا وحدت و انسجام داشتیم موفقیت های بزرگی خلق شده و لذا وحدت در گام دوم انقلاب اولویت مهم است.

 

معاون هماهنگ کننده کانون وابستگان سپاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: این عزیزان نقش مهمی در جهاد تبیین دارند و امروز باید در تبیین دستاوردهای انقلاب و روایت حماسه ها نقش آفرینی کنند چرا که پیشکسوتان پیک های راستین انقلاب اسلامی هستند و باید پیام انقلاب را به نسل جوان و نسل های آینده منتقل کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پیشکسوتان رسالت مهمی در شرایط امروز دارند یاد آور شد: این عزیزان هم جنگ سخت و هم جنگ نرم را دیدند و اولین شهید جبهه مقاومت متعلق به جامعه پیشکسوتان است و این نشان از پیشگامی این عزیزان در دفاع از ارزش های اسلامی دارد.

 

کد خبر 1206737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha