دشمن، فرصت و استعدادهای کشور را سوزاند

آیت الله عبادی گفت: دشمنان در این بیش از ۴۰ سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد فرصت و استعدادهای ما را سوزاندند.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۷ مرداد) در دیدار با رؤسای تشکل های مردمی استان اظهار کرد: خداوند متعال انسان را نامتناهی و با استعدادهای گوناگون آفریده است که راه بهره برداری از هستی و رشد انسان در طرق مختلف یک عدد نامتناهی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه استبدادهای تحت منافع شخصی، حزبی و گروهی و همدستی آن با استعمار خارجی، بشر را زمین گیر کرده است، افزود: ملاحظه می کنید در این سالها با خشونت و استبداد با کشتار مردم در جنگ های جهانی و دخالت غیرقانونی در بیش از ۵۰ کشور، بر سر بشر چه آوردند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه ی دین خدا که برای مردم است بنا شده است، همان طور که همه سخت افزار حیات برای انسان خلق شده است، نرم افزار هستی که آئین الهی است هم برای انسان است.

 

آیت الله عبادی در ادامه قانون نظام اسلامی را بی نظیر دانست که با تخصص های فراوانی نوشته شده اما از روز اول تمام تلاش خود را کرده اند که این قانون اجرا نشود، گفت: اما دشمنان از لحظه ای که انقلاب اسلامی پیروز شد تاکنون مدام می گویند تمام گزینه ها را روی میز دارند و از همه این گزینه ها هم استفاده کردند و لحظه ای ما را به خودمات وانگذاشتند که بر اساس انقلاب، اسلام و قانون بتوانیم راحت کار کنیم.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: دشمنان در این بیش از ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد فرصت و استعدادهای ما را سوزاندند و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دولت ها گوشزد کرده اند که با تغییر دولت ها سیاست های کلی را عوض نکنید، اما توجه نشد.

 

وی با تأکید بر اینکه صاحب اصلی کشور مردم هستند، گفت: دولت کارش خدمتگزاری است، برنامه جمهوری اسلامی با برنامه ی حکومت هایی که در دنیا است فرق می کند، امروز فرصتی پیش آمده که دولتمردان در حال تلاش هستند اما کشور از گذشته انبوهی از مشکلات را به ارث برده، در عین حال قوای سه گانه تلاش می کنند در خدمت مردم باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: از آنجایی که فرصت‌های کشور را سوزاندند، طرح‌ها و راه‌ها ناشناخته است لذا تشکل های مردمی استعدادهای زیادی دارند که راه‌های جدیدی را کشف و تعقیب می کنند که در جهان وجود دارد و می توان پیدا کرد.

 

آیت الله عبادی در پایان عنوان کرد: می توان با ظرفیت خود مردم، مشکلات مردم را حل کرد همانگونه که در این مدت همواره مردم همه مشکلات را حل کردند.

 

کد خبر 1206742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha