عزت و اقتدار امروز کشور دستارود فرهنگ ایثار و شهادت است

حجت الاسلام حافظی با اشاره به اهمت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ ایثار حاصل شد.

حجت الاسلام «صمد حافظی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین گام در مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام ایثاگران، جانبازان و آزادگان، افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ ایثار و شهادت حاصل شد.

 

امام جمعه چگنی بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، در سایه فرهنگ ایثار، رزمندگان و ایثارگران با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده اند.

 

وی ادامه داد: این جوانمردی و مروت انقلابی، این صداقت و صراحت و اقتدار این دامنه ی عمل جهانی و منطقه ای در کنار مظلومان جهان و سایه سربلندی ایران و ایرانی است.

 

حجت الاسلام حافظی ادامه داد: در تمام این چهل سال تسلیم ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی  ثمره آن بوده است.

 

وی ادامه داد: سربلندی در مقابل دولت های متکبر و مستکبر خصوصیت شناخته شده ی ایران و ایرانی بویژه جوان مومن و انقلابی و متعهد این مرزوبوم است.

 

امام جمعه شهرستان چگنی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان، و با بیان اینکه امروزهمه مدیون صبر و استقامت آزادگان و ایثارگران هستیم، اظهار کرد:  آزادگان در سخت‌ترین شرایط اسارت، روحیه جوانمردی خود را حفظ كرده و بدون ترس از دشمن، از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع كرده و به آن پایبند بودند و ایران اسلامی را به اوج اقتدار رساندند.

 

وی تصریح کرد: كاری كه آزادگان و ایثارگران انجام داده اند بسیار والا و دارای ارزش الهی است و هیچگاه در مقابل مادیات ارزش گذاری نمی شود.

کد خبر 1206749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha