ترمیم اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم بزرگترین پروژه دولت

مخلص الائمه گفت: اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم بزرگترین پروژه دولت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» عصر امروز (27مرداد) در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در اراک، گفت: تلاش و فعالیت اصحاب رسانه در عرصه های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.

 

استاندار استان مرکزی افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی  باید سطح ارتباطشان را با خبرنگاران بیشتر کنند تا بتوانند با همدلی و همراهی گام موثری در حل و فصل مشکلات بردارند.

 

وی با اشاره به اینکه رفع موانع از مسیر فعالیت خبرنگاران حداقل حرکتی است که می توانیم انجام دهیم، اضافه کرد: دستگاه های اجرایی خودشان را مکلف به رفع موانع پیش روی خبرنگاران در حوزه فعالیت خود کنند.

 

این مقام ارشد استان، اظهار کرد: کمک به خبرنگاران سبب می شود تا این عزیزان بتوانند با قلم و بیان خود در مسیر ارزش آفرینی در جامعه تلاش کنند.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه بزرگترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد عمومی و افزایش رضایتمندی مردم است، گفت: هفته دولت را پیش رو داریم امید است اهالی رسانه و خبر استان دستاوردهای یکساله دستگاه های اجرایی را به نمایش بگذارند چرا که در این یکسال کارهای بزرگی در راستای امید آفرینی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: دوره های آموزشی رایگان ویژه اهالی رسانه استان و مرتبط با حوزه کاری آنان در جهت افزایش سطح سواد رسانه و ارتقاء دانش خبرنگاران برگزار شود.

 

در ادامه این مراسم «سینا دلشادی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب قلم و رسانه گفت: خبرنگاران روحیه حقیقت جویی را در خود تقویت کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبرنگاری را هنری ارزشمند خواند و افزود: تلاش های و فعالیت های اصحاب قلم در انتقال صحیح و به موقع اطلاعات و اخبار جای تقدیر و تشکر دارد.

 

کد خبر 1206833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha