رشد ۴۰ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر

مهدی پور از رشد ۴۰ درصدی اعضای صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: اعطای تسهیلات ارزان قیمت ویژه عکاسان و خبرنگاران از برنامه های پیش رو است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرشاد مهدی پور» عصر امروز (27 مرداد) در مراسم تقدیر از خبرنگاران استان مرکزی که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولان استان برگزار شد ضمن تقدیر از استاندار استان مرکزی به منظور بازدید از رسانه های استان گفت: این مهم جای تقدیر د تشکر دارد چرا که نشان دهنده ارتباط مقام ارشد استان با اصحاب رسانه است.

 

معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، با بیان اینکه رسانه ها همواره جز اولویت های دولت ها هستند، افزود: در عصر امروز و در مبارزه با حجمه خبری دشمن، اهالی رسانه،  فعالان و مدافعان در جنگ نرم هستند..

 

وی ادامه داد: استان مرکزی زادگاه امام خمینی(ره)  بزرگ مرد و جهادگر تبیین در عصر ماست، و ما باید ادامه دهنده راه ایشان در جهاد تبیین باشیم.

 

«علیرضا کریمی» نیز در ادامه این مراسم خبرنگاران را افسران جبهه روشنگری دانست و بیان کرد: این عزیزان در راستای روشنگری و شکل دهی و ساماندهی هنجارهای اجتماعی تلاش می کنند.

 

شهردار کلانشهر اراک با تاکید بر انیکه رسالت خبرنگاران بسیار خطیر است و خبرنگاری در میان همه حرف و مشاغل جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: خبرنگار باید ضمن مسئولیت پذیر بودن، امانت‌داری و کنجکاوی، حقوق مردم را نیز مطالبه و دنبال کند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از خبرنگاران استان مرکزی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

 

کد خبر 1206835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha