کشف کالای قاچاق به ارزش ۴ هزار میلیارد تومان

سردار گودرزی از کشف و ضبط ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در چهار ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سردار«احمدعلی گودرزی» شب گذشته(پنجشنبه، ۲۷ مرداد) در جریان سفر یکروزه خود به این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: زنگ خطر مواد مخدر در حال به صدا درآمدن است.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه پایانه‌های مرزی و گذرگاه‌ها هرچه‌ سریع‌تر به ایکس‌ری مجهز شوند، افزود: سایر سیستم‌های کنترل بازرسی نیز مجهز شود و در این خصوص متولیان باید نگاه ویژه داشته باشند.

 

وی با بیان‌اینکه نباید اجازه دهیم مواد مخدر صنعتی وارد کشور شود، تصریح‌کرد: هر گرم و هر سانت مواد مخدر می‌تواند چند جوان را مبتلا به این بلای خانمان‌سوز کند.

 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه روز گذشته در یکی از گمرکات کشور ۲ تریلی که هرکدام ۵۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع شیشه در آنها تعبیه شده بود، کشف وضبط شد، گفت: این میزان مواد مخدر از کشورهای همسایه در جنوب شرق وارد کشور شده بود که با انجام عملیاتی هدفمند و سریع موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدیم.

 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران از کشف ۴۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: همچنین طی ۷۲ ساعت گذشته بیش از ۴.۵ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

سردار گودرزی با اشاره به اینکه در چهار ماه گذشته ۴ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها کشف و ضبط شده است، خاطرنشان‌کرد: متاسفانه عمده کشفیات مواد مخدر از نوع صنعتی است.

کد خبر 1206857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha