رشادت آزادگان؛ به عنوان سرمایه ارزشمند اجتماعی به نسل جوان منتقل شود

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: پاسداری، رشادت و جانفشانی‌های آزادگان و جانبازان گرانقدر به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی باید به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، علی اکبر رضایی در آیین تجلیل از آزادگان ورزشکار شهرستان آران و بیدگل گفت: آزادگان گنجینه‌هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان‏‌ساز دوران اسارت نهفته است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس با تأسی از عاشورای حسینی مقاومت و ایستادگی کردند و هر لحظه اسارت این اسوه های صبر و استقامت جزو اسناد پر افتخار ملت ایران محسوب می شود.

 

رضایی در ادامه اظهار داشت: امروز ایران پرافتخار در سایه دلاورمردی اسوه‌های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس، از امنیّت و آرامش بی نظیری برخوردار است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: پاسداری، رشادت و جانفشانی‌های آزادگان و جانبازان گرانقدر به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی باید به نسل جوان منتقل شود.

 

در پایان این آیین از پنج تن از آزادگان ورزشکار شهرستان آران و بیدگل توسط مسئولان حاضر در مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

آیین تجلیل از آزادگان ورزشکار شهرستان آران و بیدگل با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان محلی در سالن شهدای ورزشکار آران و بیدگل برگزار شد.

کد خبر 1206886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha