«سیدجمال محمدی» به عنوان شهردار پیشوا معرفی شد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «سیدجمال محمدی» به عنوان شهردار شهرستان پیشوا معرفی شد و از زحمات شهردار اسبق این منطقه تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، آیین تکریم و معارفه شهردار شهرستان پیشوا با حضور ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در مجلس شورای اسلامی، هادی گورابی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، طهماسبی دادستان، معاونین فرماندار و بخشداران، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا، شهرداران جلیل‌آباد و قرچک، مدیران ادارات و اصحاب رسانه در سالن همایش فرمانداری برگزار شد.

 

گفتنی است، در این مراسم حکم شهردار پیشوا که از سوی محسن منصوری استاندار تهران صادر شده بود به سید جمال محمدی به عنوان شهردار جدید اهدا و از زحمات دو ماهه فاطمه طاری سرپرست شهرداری تقدیر شد.

 

ابراهیم تاجیک‌نوری فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت:‌بیش از یک دهه است که مردم در مجتمع‌های مسکونی بالادست پیشوا ساکن شده‌اند ولی همچنان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند که لازم است دستگاه‌ها برای حل این مشکلات به کمک شهرداری بیایند.

 

حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در محلس شورای اسلامی اظهار داشت:تا وقتی ایران اسلامی مسیر رشد و پیشرفت خود را طی می‌کند، همواره مورد بغض و کینه‌توزی‌های دشمنان قرار دارد زیرا نمی‌توانند عزت این مردم را نظاره کنند.

 

سیدمرتضی طباطبایی رئیس شورای اسلامی شهر ورامین در این مراسم بیان داشت: مسئولیت‌، امانتی است که به مدیران سپرده می‌شود و امیدوارم مدیریت جدید شهری پیشوا با سوابق درخشانی که دارد، کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارد.

 

در پایان این مراسم سیدجمال محمدی شهردار جدید شهرستان پیشوا گفت:‌ امیدوارم بتوانم با ارائه خدمات مناسب به شهروندان، پاسخ اعتماد پارلمان شهری را به شایستگی داده و دوره مدیریتی خود را با خشنودی و رضایت مردم عزیز به پایان برسانم.

کد خبر 1206894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha