نمایشگاه بین المللی تجسمی معرفتی عاشورا و مهدویت در بین الحرمین افتتاح شد

شفیق با اعلام خبر افتتاح نمایشگاه بین المللی تجسمی معرفتی عاشورا و مهدویت در بین الحرمین گفت: این بزرگترین رویداد فرهنگی وهنری ایران با موضوع مهدویت و عاشورا در بین الحرمین کربلا معلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمود شفیق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر افتتاح نمایشگاه بین المللی تجسمی معرفتی عاشورا و مهدویت در بین الحرمین گفت: این بزرگترین رویداد فرهنگی وهنری ایران با موضوع مهدویت و عاشورا در بین الحرمین کربلا معلی است.

 

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز افزود: مراسم افتتاح بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی ایران با موضوع مهدویت و عاشورا ساعت۱۱:۳۰ صبح به وقت ایران و ساعت ۱۰ صبح به وقت عراق در کربلا برگزار شد.

 

 

به گفته وی، « این آیین با حضور هیئت امناء و سید مصطفی ضیاءالدین تولیت محترم حرم حضرت عباس (ع)، حضرت آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده محترم مقام معظم رهبری در عراق، روحانی معاون کنسولگری‌ ایران در کربلا، حجت الاسلام فاضل تولیت خیمه گاه حسینی و مسئول بین الحرمین،حضرت حجت‌الاسلام سید عدنان و مسئولین امور دینی حرم حضرت عباس (ع) و دیگر مسئولین عراقی و ایرانی  برگزار گردید که بسیار مورد توجه و استقبال زائرین و رسانه های عراق و بین المللی قرار گرفت» .

 

 

وی ادامه می دهد: این نمایشگاه تا پایان ماه محرم از ساعت ۱۰ صبح در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) میزبان عزاداران حسینی در ماه محرم است. 

 

 

مدیر مجتمع بین المللی مهدیون استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: هرشب پخش زنده از نمایشگاه بین المللی عاشورا و مهدویت در بین الحرمین کربلا از پیج مجتمع بین‌المللی مهدیون کرج به آدرس instagram.com/mahdiun_karaj برگزار می شود.

 

گفتنی است، مجتمع بین المللی مهدیون البرز از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است که قریب به چند سال به صورت مستمر در کربلای معلی نمایشگاه عاشورا و مهدویت را برای علاقمندان و زائران حسینی برپا می کند و با استقبال پرشوری از طرف دوستداران اهل بیت (ع) همراه است.

 

 

کد خبر 1206900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha