قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از نشانه‌های بالندگی و توسعه یافتگی جامعه است

جوانمردی گفت: قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از نشانه های بالندگی و توسعه یافتگی هر جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرش جوانمردی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان صبح جمعه ۲۸ مرداد در همایش تجلیل از شخصیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی این شهرستان اظهار کرد: قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از نشانه های بالندگی و توسعه یافتگی هر جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و ارگان‌ها قرار گیرد.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی دهگلان افزود: امروز خرسندیم که به همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان همایش تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری را برگزار می‌نمائیم.

 


جوانمردی اضافه کرد: تجلیل از هنرمندان شهرستان دهگلان با هدف تقویت و پاسداشت ارزش‌های فرهنگی و هنری، معرفی الگوها و ظرفیت‌های بومی شهرستان در دستور کار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان است.

 

 

کامل گلباغی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان نیز در این همایش، این شهرستان را سرشار از انسان‌های فرهیخته و اهالی علم و فرهنگ دانست و آئین قدردانی و پاسداشت را از خصیصه‌های ذاتی مردم دیار قرآنی دهگلان برشمرد و افزود: باید این فرهنگ بیش از گذشته مورد توجه مسئولین و نسل جوان قرار بگيرد.

 

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از تخصیص مبلغ چهار صد میلیون ریال اعتبار از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی به کانون‌های معین شهرستان دهگلان خبر داد و افزود: شهرستان دهگلان در زمینه فعالیت‌های حول محور مساجد از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است.

 

 

در این برنامه از پنج نفر از فعالان در رشته‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، هنرهای نمایشی و مداحی تجلیل شد.

کد خبر 1206903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha