وزارت دفاع بر مبنای دفاع بازدارنده با راهبرد مقاومت نیروهای مسلح را پشتیبانی می کند

امیر آشتیانی با بیان اینکه وزارت دفاع بر مبنای دفاع بازدارنده با راهبرد مقاومت نیروهای مسلح را پشتیبانی می کند، گفت: موفقیتهای راهبردی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیب محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (جمعه ۲۸ مرداد) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان گفت: در آستانه ۳۱ مرداد و روز صنعت دفاعی کشور و هفته دولت یاد شهیدان والامقام شهید رجایی و باهنر و شهدای ایثار و مقاومت شهید صیاد شیرازی، شهید سلیمانی و شهید همدانی که اسوه شهامت و از خودگذشتگی بودند را گرامی می دارم.

 

وی با بیان اینکه یاد یک هزار شهید وزارت دفاع و سه وزیر شهید این وزارتخانه شهید چمران، نامجو و فکوری را گرامی می داریم، گفت: مولفه‌های امنیت مردم پایه و خوداتکا با ساخت قدرت ملی از یک سو و ویژگی‌های خاص دینی، انقلابی، ولایی و موقعیت ژئوپلیتیک و قابلیت‌های جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر، موقعیت ممتاز و متمایزی را برای وزارت دفاع به عنوان بخشی از دولت و یکی از نهادهای دفاعی در تابعیت فرماندهی معظم رهبری ایجاد کرده است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع بر مبنای دفاع بازدارنده با راهبرد مقاومت نیروهای مسلح را پشتیبانی می کند و تاثیرات  آن را در موقعیت و توان نیروهای مسلح در سطح منطقه و در میدان می توان مشاهده کرد، گفت: موفقیتهای راهبردی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 

امیر آشتیانی تاکید کرد: فرصت سازی و اعتماد به بخش خصوصی و جوانان سبب جایگاه ارزنده وزارت دفاع در توسعه پایدار کشور شده است.

 

 

 

کد خبر 1206925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha