دولت سیزدهم با تکمیل پروژه‌های مغفول مانده به دنبال افزایش امید در جامعه است

زنگانه گفت: شناسایی و تکمیل پروژه هایی که چندین سال از آنها مغفول و زمینه ساز یاس شده بود؛ از رویکردهای اساسی و جدی دولت سیزدهم برای تزریق امید و اعتماد افزایی در جامعه است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز «جمعه ٢٨ مرداد» در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت با شناسایی پروژه های راکد و تزریق اعتبارات مکفی برای  اتمام و تکمیل آنها زمینه پویایی و افزایش عمومی در جامعه را محقق کند

 

استاندار گلستان افزود: استان گلستان هرچند از نظر برخورداری از مواهب الهی در زمره ۱۰ استان برتر کشور محسوب می‌شود اما از نظر شاخص های پیشرفت و توسعه در زمره ۱۰ استان آخر تلقی می‌شود

 

وی گفت: ۴۷ درصد ساکنان این استان در روستاها زندگی می‌کنند که ۷۱ درصد از روستانشینان گلستان جزو ۵ دهک کم برخوردار محسوب می شوند.

 

زنگانه افزود: برای تحقق تحول و پیشرفت که از منویات مورد تاکید مقام معظم رهبری و آیت الله رئیسی محسوب می شود چشم انداز ۱۴۰۴ را بر محوریت سند بیست ساله کشور برای گلستان  ترسیم کرده ایم.

 

وی ادامه داد: بر این اساس۳۰  سند بخشی تنطیم  شده و به دنبال آن هستیم تا سرانه درآمد گلستانی ها به میانگین برسد.

 

استاندار گلستان گفت: با تلاش‌های صاحب نظران و کارشناسان برنامه هایی  برای تحول و توسعه در گلستان ترسیم شده است.

 

زنگانه به توجه ویژه دولت به مباحث فرهنگی اشاره کرد و گفت: در سفر آیت الله رئیسی در اسفند سال گذشته ۱۸۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های فرهنگی گلستان اختصاص یافته است.

کد خبر 1206930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha