آمریکا هیچ گونه قابل اعتماد نیست / توافقات عملی و منافع ملت مهمترین خواسته ایران در مذاکرات باید باشد

حجت‌الاسلام امینی با تأکید براینکه منافع ایران در مذاکرات پیش رو تأمین شود، گفت: توافقات عملی و منافع ملت مهمترین خواسته ایران در مذاکرات باید باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود از وجود برخی تبعیض‌ها و احساس مالکیت عده‌ای نسبت به مساجد شهر انتقاد کرد و گفت: باید امام جماعت، هیأت امنا و همه ارکان مسجد این مکان را محور خدمت به همه محله قرار دهند.

 

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تنگ نظری‌، خودکامگی‌ و احساس مالکیت‌ها نمی‌گذارد مسجد کارکرد اصلی خود را داشته باشد، افزود: اگر می‌خواهیم تمدن آخرالزمانی بسازیم باید نسبت به مساجد و حسینیه‌ها تجدید نظر کنیم.

 

وی  تصریح کرد: در مساجد شهر ما هنوز در محل استقرار بانوان تبعیض است و جایی هم برای کودکان نداریم.

 

حجت‌الاسلام امینی از امامان جماعت این شهر خواست تدبیری بیندیشند تا مساجد بیش از پیش رشد یابند.

 

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه آمریکا همواره اثبات کرده که هیچ گونه قابل اعتماد نیست،گفت: خوشبختانه سران مملکت نیز به این نکته یعنی لزوم بی اعتمادی به آمریکا واقف هستند و خوب می‌دانند که آنها در پشت پرده تنها منافع شخصی خودشان را دنبال می‌کنند و دنبال سودهی به مردم ما نیستند.

 

 امام جمعه شاهرود با تأکید براینکه مذاکرات پیش رو باید به رفع تحریم‌ها منتهی شود،ادامه داد: از تیم مذاکره کننده انتظار می‌رود در صحبت‌های خود این موضوع را در اولویت خود قرار دهند تا با این اقدام گره بزرگی از کار مردم گشوده شود.

 

وی با بیان اینکه آمریکا همواره با هر کشوری کوشید تا منافع داخلی خودش را تأمین کند و این بار در برجام نیز همین مسئله مد نظر است،افزود: مسئولان تیم مذاکره کننده باید هوشیار باشند تا در این بین تنها منافع و خواست مردم و ملت ایران تحقق پیدا کند.

 

حجت‌الاسلام امینی با اشاره به اینکه توافقات عملی و منافع ملت مهمترین خواسته ایران در مذاکرات باید باشد، اظهارکرد: مذاکرات باید تنها و تنها به رفع تحریم‌ها منتهی شود و کسانی که قبله خود را غرب انتخاب کردند باید بدانند که هیچیک از سران آمریکا قابل اعتماد نبوده و نیستند.

 

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مسئولان باید به فکر حل مشکلات معیشت و اقتصادی مردم نیز باشند، افزود: با برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه آمریکا قطعاً بخش بزرگی از مشکلات جامعه حل و رونق و شکوفایی چرخ‌های اقتصاد را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 1206990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha