نیروی انسانی توانمندی در حوزه صنایع دفاعی داریم/لزوم همکاری بین بخشی برای ناوگان هوایی

امیر سرتیپ خلبان خواجه فرد گفت: کشور ایران از نیروی انسانی توانمندی در حوزه صنایع دفاعی به ویژه در عرصه توسعه تجهیزات نظامی هوایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، امیر سرتیپ خلبان «افشین خواجه فرد« در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به توسعه نظامی کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: ایران روند روبه توسعه ای در حوزه تجهیزات نظامی دارد.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح افزود: طرحی تجهیزات نظامی و ساخت آن از شاخصه های توانمندی در حوزه دفاعی بوده که وابستگی به دیگر کشورها را کاهش داده است.

 

وی ادامه داد: کشور ایران از نیروی انسانی توانمندی در حوزه صنایع دفاعی به ویژه در عرصه توسعه تجهیزات نظامی هوایی برخوردار است و همین مولفه سرمایه ارزشمندی برای کشور محسوب می شود.

به گفته امیر خواجه فرد، 200 مرکز تولید تجهیزات نظامی و کارآفرینی در حوزه تجهیزات هوایی در کشور داریم که به واسطه همین سرمایه انسانی مدیریت و هدایت می شود.

 

وی با بیان ینکه توسعه این زیرساخت ها و بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی تامین نیازهای هوایی کشور کمک کرده خاطرنشان کرد:  کاهش وابسته به دیگر کشورها در تجهیزات نظامی راه دشمن را برای تحریم و اعمال قدرت بسته است.

 

لزوم همکاری بین بخشی برای ناوگان هوایی

 

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به اثبات توانمندی داخلی در ساخت تجهیزات هوایی نظامی اذعان داشت: این فرصت و قدرت برای ساخت هواپیمای مسافربری و تجاری مثل تجهیزات نظامی وجود دارد.

وی ادامه داد: همکاری بین بخشی در دیگر دستگاه ها با وزارت دفاع و شرکت صنایع هوایی امکان ساخت هواپیماهای مسافربری و تجاری را فراهم می کند.

 

خواجه فرد با بیان اینکه بازدید رئیس جمهور از شرکت هسا اصفهان برای فرصت سازی و حمایت از توسعه ساخت هواپیمایی در کشور موثر بوده گفت: این چنین شرکت هایی توانایی ساخت هواپیما را در داخل کشور دارند.

 

 

کد خبر 1206991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha