پیوست رسانه ای در کنار اقدامات مسئولین باعث امیدآفرینی در جامعه می شود

محبتی با بیان اینکه اگر رسانه ها در کنار مسئولین نباشند و اقداماتشان پیوست رسانه ای نداشته باشد امید آفرینی اتفاق نخواهد افتاد گفت: دیدن بارقه امید در چشم مردمی که پیگیر خواسته هایشان هستیم بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین محبتی» در آیین تجلیل از خبرنگاران بخش سنگر با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی محکمی بین مردم و مسئولین و امین و امانتدار در انتقال اخبار هستند، گفت: در فضایی که رسانه های غربی و دشمن همه موضوعات مهم را وارونه جلوه می دهند رسانه های داخلی باید اخبار صحیح را به سمع و نظر مردم برسانند.

 

بخشدار سنگر با اشاره به اینکه پس از ورودم در بخشداری سنگر و بازدید میدانی از روستاها و گفت و گو با مردم تا حدودی با مشکلات بخش آشنا شده و تلاش داریم که بتوانیم با کمک دهیاران و مسئولین پاسخگوی مطالبات به حق آنان باشیم افزود: در خیلی از موارد از اعتبارات خوبی که از سوی نمایندگان مردم در مجلس و اعتبارات ملی و استانی که وجود دارد استفاده خواهیم کرد تا موضوعات را پیش ببریم.

 

وی تصریح کرد: دیدن بارقه امید در چشم مردمی که پیگیر خواسته هایشان هستیم برایمان بسیار ارزشمند است و اگر رسانه ها در کنار مسئولین نباشند و اقدامات امثال بنده در بخش و شهرستان و استان پیوست رسانه ای نداشته باشد واقعا امید آفرینی اتفاق نخواهد افتاد.

 

محبتی، بیان صحیح عملکرد مسئولین و ایجاد امید آفرینی در بین آحاد مردم را از وظایف خبرنگاران دانست و تصریح کرد: در بحث جهاد تبیین نقش رسانه ها در امید آفرینی و گزارش اقدامات موثر دولت انقلابی که با دستور رئیس جمهور و پیگیری های استاندار گیلان به ویژه در معضل ملی پسماند و زباله سراوان همراه بوده باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت باشد.

 

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات اصحاب رسانه، خبرنگاران نیز خواستار آزادی بیان و حمایت قضایی در حوزه کاری خود شدند.

 

کد خبر 1207024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha