«عدم صداقت» بین مردم و دولت ها جدایی می اندازد/ لزوم حمایت از دولت سیزدهم

آیت الله عبادی با بیان اینکه دشمن دیوانه‌وار در تخریب دولت مردمی دست به هر کاری می زند، گفت: برای حمایت از دولت و خنثی سازی ضربه دشمن باید به صورت تخصصی و تحلیلی برای تبیین از ظرفیت رسانه های مختلف استفاده کرد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۲۹ مرداد) در دیدار با عضو شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: جامعه ایرانی که انقلاب کردند دنبال منافع شخصی نبودند بلکه بر اساس فطرت انسانی و آموزش های اسلامی به دنبال انجام یک حکومت عادلانه بودند و هستند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم و دولت از هم جدا نیستند، افزود: اما دشمن همچنان که در مخالفت ها و تحمیل جنگ های فیزیکی به تعبیر خودشان بر همه گزینه ها بر ما هجوم آوردند یکی از جاهای نامرئی اینجاست چون دشمن ما در دشمنی کارشناس است و با نفوذ در برخی دولت های قابل نفوذ بین دولت و مردم تمایز ایجاد و موجب نارضایتی ها شد.

 

وی به انقلاب های رنگی در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: از جمله در ایران هم انقلاب رنگ سبز و بنفشی را آوردند که در عمل دولت را از مردم جدا می کند در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر دادند که نظام و قانون اساسی داریم که سیاست در آن یکی است دولت‌ها سیاست‌ها را تغییر ندهند و یکنواخت عمل کنند که هر دولتی می‌آید برای پیشرفت کشور مکمل زیرساختی باشد که دولت قبلی ساخته است اما اینگونه نبود و به صورت سلیقه ای عمل کردند و فرصت های کشور را سوزاندند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه برخی از اینها شخصیت و حیثیت خود را فدای بیگانگان کرده و جدایی بین مردم و دولت را ایجاد کردند، تصریح کرد: حال آنکه وقتی صداقت رجایی و باهنر باشد مشکلات لازمه زندگی دنیاست و تحمل می شود و نارضایتی ایجاد نمی کند اما وقتی شیوه‌های خاصی به عنوان حزبی، گروهی و منافع شخصی و حقوق های نجومی باشد معلوم است این نارضایتی همراه کنش هایی است که بین مردم و دولت جدایی می اندازد.

 

دشمن دیوانه‌وار در تخریب دولت مردمی دست به هر کاری می زند

امام جمعه بیرجند به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی اشاره و بیان کرد: شاید همه با این دولت هماهنگ نباشند اما اصل این دولت، مردمی و انقلابی است که تلاش شبانه روزی و صداقت دارند لذا باید حمایت شوند تا تمام جدایی هایی که در دوران قبل بین ملت و دولت افتاده برداشته شود.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون به جایگاه اصلی انقلاب خود برگشته ایم که بین ملت و دولت هیچ تفاوتی نیست، عنوان کرد: اما حرکت کُند است؛ اینجاست که از پیکره دولت درخواست است که سرعت همراه دقت برای انتصاب افراد کارآمد، با ایده، جهادی و باصداقت داشته باشند تا مشکلات مردم حل شود.

 

آیت الله عبادی با ببیان اینکه دشمن با تلاش های دولت سیزدهم از رسوایی خودش می ترسد و لذا دیوانه‌وار در تخریب دولت مردمی دست به هر کاری می زند که در این جهت برای خنثی سازی ضربه دشمن باید به صورت تخصصی و تحلیلی برای تبیین از ظرفیت رسانه های مختلف استفاده کرد، تصریح کرد: باید از رسانه و مجموعه هایی که در آن افرادی کارکشته فعالیت می کنند برای اطلاع رسانی به مردم استفاده شود.

 

ضرورت بازسازی شیوه های اطلاع رسانی

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: فضای مجازی قتلگاه نوجوانان و جوانان شده و بسیار فعال است در حالی که هنوز بخشی از پیکره‌های دست دوم دولت نیز جابه‌جا نشده است.

 

وی به عضو شورای اطلاع رسانی دولت پیشنهاد داد طرحی نو دراندازند تا در جهت آگاهی، اشباع کننده باشد و در تبیین حقایق و ابطال باطل، نقش موثری داشته باشد در غیر این صورت همه اقدامات دولت با تحریف خراب می‌شود.

 

آیت الله عبادی بر بازسازی شیوه های اطلاع رسانی تأکید کرد تا انحرافات جای حقایق  و کذب و تهمت جای کار و تلاش را نگیرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1207046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha