نقش مهم آزادگان در گفتمان سازی مقاومت در جامعه

رئیس مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل بر نقش آزادگان در گفتمان سازی مقاومت در جامعه تاکید کرد و گفت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی برای انتقال فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس و بیان وقایع دوران اسارت خود به نسل جوان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، نشست صمیمانه بزرگداشت این روز با حضور رئیس، کارکنان و جمعی از مدرسان و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران آران و بیدگل در سالن اجتماعات این مرکز علمی کاربردی برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، رئیس مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل ضمن خوشامدگویی به حاضرین در نشست، بر نقش آزادگان در گفتمان سازی مقاومت جامعه تاکید کرد و گفت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی برای انتقال فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت و بیان وقایع دوران اسارت خود به نسل جوان هستند.

 

سید علی فلاح با اشاره به جایگاه مرکز علمی کاربردی آران و بیدگل در شهرستان آران و بیدگل، بخشی از دستاوردهای این مرکز در آموزش نیروی انسانی متخصص و آموزش های مهارت محور این مرکز را برشمرد و به اختصار پیرامون اهداف و رسالت دانشگاه جامع علمی کاربردی توضیحاتی ارائه کرد.

 

در ادامه این نشست، آزاده سرافراز حاج رضا چاقیان در سخنانی با اشاره به شرایط موجود در جامعه و لزوم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در میان آحاد جامعه به ویژه نسل جوان، بخشی از خاطرات خود طی هشت سال اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را بازگو کرد و حاضرین در جلسه در مباحث این نشست صمیمانه شرکت کردند.

 

اهدای لوح تقدیر و هدایایی به این آزاده سرافراز پایان بخش این نشست بود.

 

آزاده سرافراز رضا چاقیان از فعالان فرهنگی اجتماعی است و به عنوان یکی از اعضای فعال سه دوره شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و به عنوان رئیس شورای شهرستان آران و بیدگل، خدمات بسیار ارزنده ای در راستای پیشرفت و توسعه آران و بیدگل و خدمت به مردم این شهرستان داشته است.

کد خبر 1207075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha