ادغام وزارت صنعت و بازرگانی به نقطه مطلوب نرسیده است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تشکیل وزارت بازرگانی گفت: بررسی ها نشان می دهد که ادغام وزارت صنعت و بازرگانی به نقطه مطلوب نرسیده است.

سید البرز حسینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث تشکیل وزارت بازرگانی گفت: ما باید دلایل ادغام وزارت بازرگانی و صنعت را یک بار دیگر بررسی کنیم. روزی که تصمی گرفتیم این دو بخش با هم ادغام شوند چه دلایلی داشتیم، این دلایل را با سیر روند تولید و بحث بازرگانی چک کنیم و اینکه آیا به آن اهداف مورد نظر رسیده ایم یا نرسیده ایم.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد این ادغام به نقطه مطلوب نرسیده است و این وزارتخانه می تواند هم حوزه تولید و هم مصرف را کنترل کند و باید بررسی های کارشناسی صورت گیرد شاید در بررسی ها مشخص شود که با همین شرایط فعلی بتوان تغییراتی ایجاد کرد و نیاز به انتزاع نباشد.

 

وی بیان کرد: اگر از نظر کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که باید این دو بخش برای تسهیل امور از هم انتزاع شوند، اینها را جدا کنیم. باید نهادها و پژوهشکده ها کار کارشناسی دقیق انجام دهند و اگر با عدد و ارقام و متقن به این نتیجه برسیم که باید جدا شوند، حتما این کار را انجام دهیم.

کد خبر 1207163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha