لزوم تزریق دز سوم و چهارم واکسن کرونا

صفاتی با تاکید به لزوم تزریق دز سوم و چهارم واکسن کرونا گفت: تزریق دز سوم و چهارم واکسن کارکنان به کلیه ادارات ،سازمان ها ،شرکتها و... ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا،‌«مهدی صفاتی» صبح امروز(شنبه،‌۲۹مرداد) در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: متاسفانه کرونا در سطح شهرستان و استان روند رو به رشدی دارد و همه شهروندان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در هفته های اخیر افزایش شیوع ویروس کرونا موجب تغییر وضعیت کرونایی شهرستان از زرد به قرمز شده است افزود: کم‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم تزریق دز سوم و یادآور واکسن کرونا عامل اصلی افزایش شیوع کرونا در شهرستان است.

 

وی با تاکید به اینکه همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری منحوس کرونا باید ضمن حفظ حریم حقوق شهروندی، نسبت به رعایت دستورالعمل ها و استفاده از ماسک اقدام کرد.

 

صفاتی با بیان اینکه افرادی که ۶ ماه از آخرین دز تزریق واکسیناسیون آنها گذشته است باید نسبت به تزریق دز سوم یادآور اقدام کنند تصریح کرد: کرونا هنوز، جان هموطنان را میگیرد از این رو رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مهم و حائز اهمیت است.

 

فرماندار صومعه سرا  ضمن اشاره به ابلاغ تزریق دز سوم و چهارم واکسن کارکنان به کلیه ادارات ،سازمان ها ،شرکتها و... درطول این هفته خاطرنشان کرد: تیم های بازرسی پس از بازدید های میدانی تذکرات واقدامات لازم را بعمل آورند و به صورت روزانه به فرمانداری گزارش دهند.

کد خبر 1207177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha