برگزاری نشست‌های مطالعاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» در سمنان

مشیری از برگزاری نشست‌های مطالعاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» نوشته رهبر معظم انقلاب درحال برگزاری است.

«هاشم مشیری» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: نشست تبیینی با موضوع سیر مطالعاتی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم» نوشته رهبر معظم انقلاب در دو بخش دانش آموزی ودانشجویی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون مصلی سمنان تصریح کرد: این نشست ها در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان درحال برگزاری است .

 

وی با بیان روش نگارش مطالب این کتاب توسط رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: شیوه کار ایشان این است که پایه کار را قرآن قرار داده اند،  همان روشی که اهل بیت(ع) داشتند و مبنای کارهایشان را قرآن و تعالیم حیات بخش آن قرار می دادند.

 

مشیری با اشاره به برگزاری دوره جامع مطالعاتی جهاد تبیین در سطح کانون‌های مساجد سمنان اظهارداشت: در گام اول این دوره با محوریت کتاب «طرح اندیشه اسلامی در قرآن کریم» برگزارمی شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی سمنان  تصریح کرد: در مرحله بعدی کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» که مربوط به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه زندگی عبادی سیاسی ائمه معصومین است، مورد مطالعه و بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 

وی با تأکید برتلاش کانون مصلی سمنان برای برگزاری مستمر این دوره های آموزشی ادامه داد:  برپایی برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به همراه اردوهای مطالعاتی فرهنگی در این اردوی آموزشی گنجانده شده است.

 

مشیری مدرس افزود: این دوره جامع با مشارکت کانون فرهنگی هنری مصلی،مرکز فضای مجازی قافله،اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  سمنان و موسسه طلایه داران آفتاب برگزار شده است.

 

گفتگو از عصمت سالار

کد خبر 1207221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha